• Lastik Tamiratı

    Lastikler, eğitimli bir lastik uzmanı tarafından tamir edilmelidir. Düzgün bir tamir için lastiğin, hasara karşı kapsamlı bir şekilde muayene etme amacıyla janttan sökülmesi ve tamir edilebilir tüm delinmeler için bir yama ve tampon kullanılması gerekir. [...]

  • Rot ve Balans Ayarı

    Çoğu insan, milyarlarca lira ödeyip satın aldığı otomobilini bilinçsiz kullanıyor. Bilinçsiz kullanım, özellikle ön takım yıpranmalarına, dolayısıyla hem kaza olasılığının artmasına, hemde paraların boşa gitmesine neden oluyor. [...]

  • Nitrojen Dolumu

    Şişirme için kullanılan hava %78 Azot (Nitrojen), %21 Oksijen, %0.9 Argon ve %0.1 diğer gazlardan oluşur. Karışımda bulunan oksijen lastikteki ısınma ve bozulmanın sebebidir. [...]

  • Lastik Montajı

    Lastiklerin takılması, sökülmesi, şişirilmesi ve balansı, uygun malzemelerle nitelikli personel tarafından aşağıda belirtilen konular göz ardı edilmeden yapılmalıdır: Lastik seçiminde araç üreticisinin tavsiyelerine ve yasal zorunluluklara uyulması : Otomobil veya Kamyonet grubu, lastik ebadı, hız sembolü, yük endeksi. [...]

  • Sübap Değişimi

    Supap, lastiğin içindeki havanın dışarıya kaçmasını engelleyen ancak içeriye hava geçişine izin veren bir mekanizmadır. Tıpkı lastiğin aşınıp deforme olması gibi supapta aşınır çürür ve deformasyona uğrar, bu sebeple her lastik değişiminde lastik supaplarının değişmesi kesinlikle tavsiye edilir. [...]