• Pasta Cila

    Pasta Cila kavramı günümüzde hala daha devam eden vede her zaman devam edecek olan bir terimdir. Bunun sebebi ise pasta, yeni boyanmış araçlara yapılması gereken bir uygulamadır. Yeni boyanmış bir aracın boya kalınlığı fabrikada robotların boyadığı mikron kalınlığında hiçbir zaman olamaz. Her zaman daha kalın atılır ve bölgesel olarak bu kalınlıklar değişkenlik gösterir. Boyacıların kullandıkları pasta bu yüzden daha kalındır yani içindeki kum oranı daha fazladır. Hatta elinize alıp parmaklarınızın arasında ovuşturacak olursanız bu kum taneciklerini çok rahat hissedersiniz. Bu kum tanelerinin fazla olmasının sebebi ise kalın bir şekilde atılan boyanın bir nevi zımparalanmasını sağlamaktır. [...]

  • Boya Koruma

    Arabalarımızın kaporta dediğimiz boyalı yüzeylerini zararlı dış etkenlere karşı maksimum koruma sağlayabilmesi için aracın yüzeyine uygulanarak, boya koruma ürünün çeşidine göre boyalı yüzeyde belirli kalınlıkta oluşan katmana boya koruma denir. [...]

  • Koltuk Koruma

    Kir ve leke önleme koltuk koruma sistemi ile otomobillerin koltukları kir ve lekelere karşı koruma altına alınır. Bu sistemde özel Kir ve Leke önleyici ürünler kullanılır.kullanılan ürünler uzun labaratuvar araştırmaları sonucunda üretilmiş olup,çevre ve insan sağlığına zarar vermediği gibi koltuk kumaşlarında da herhangi bir renk atma, sararıp solmaya sebep olmaz. [...]

  • Motor Koruma

    Üstün kimyasallarla motor yüzeylerindeki tüm noktalara ulaşarak derinlemesine bir temizlik sağlanır. Temizlenen yüzeylere paslanmaya, kir ve lekelere karşı koruma sağlayan kimyasallar uygulanır. [...]

  • Far Parlatma - Koruma

    Aracınızın farları ve stop lambaları güneş, yağmur, rüzgar, toz, kum, çamur, kar, tuzlu ve klorlu sular vb. yoğun dış etkenlere maruz kalır, polikarbon esaslı olan far ve stop lambalarının yüzeyinde zamanla çizikler, matlık ve lekeler oluşur. Bu da farların kronik sararmasına ve ilk günkü parlaklığını yitirmesine yol açar. [...]